Back in game...

Hello

Idag är det måndag. Har inte aning om vad jag ska skriva om men kanske kommer det under tiden jag skriver...

Jag har idag varit på banken, satte in pengar och pratade lite om att skaffa ett konto till... Det var tydligen inte svårare än att man kunde göra det via internetbanken så det ska fixas snart.. Fick min faktura från Telenor idag och jag fick ringa dom för 4e månaden i rad eftersom dom verkar inte förstå att jag inte ska betala för den tjänsten som jag avbeställt för 4 månader sen och skulle det vara så att dom tar betalt för samma sak nästa månad ska jag göra något allvarligare än att bara ringa till dom... Som tur är har jag spelat in alla samtal till dom så jag kan bevisa en hel del...

Jag har även ringt och beställt tid hos läkaren för Steve.. Hoppas att han får hjälp nu...

Imorron ska jag ner till jobbet och hämta lönelappen och se hur mycket man tjänat denna månaden... Ska bli spännande..

Ikväll blir det att ta det lugnt, kanske kolla på nån film med Steve. Han skulle ha åkt till Stockholm imorron men det är fördröjt tills nästa vecka. Det är bra för min del för då slipper jag vara ensam men det kommer jag ju ändå bli nästa vecka...

Nu ska jag ta och läsa lite i min bok. Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0