Idag.....................

..........................är det fredag. Eller rättare sagt lördag men eftersom jag inte gått o lagt mig än så för mig är det fortfarande fredag.

Idag hr jag jobbat, det är ju 57:an imorron så vi har haft en del att göra plus att vi fick julpynta också och det var trevligt. När jag kom hem från jobbet bytte jag gardiner o satte upp ljusstakar i fönsterna sen la jag mig ner på soffan. Kollade på idol och bara tog det lugnt. Nu är det ju bara tre kvar och jag hoppas på min favorit ska vinna allt men vi får se hur det går för den nästan vecka för den personen är fortfarande kvar i tävlingen.

Imorron ska jag jobba, inte så länge men nån timme blir det nog iallafall, sen ska vi köra o lämna present till Steves pappa för han fyller år och efter det ska vi köra till min systerdotter i Broby och fira hennes födelsedag. Hon fyller hela 14 år redan och det känns som om hon log i min famn bara för ett litet tag sen och det innebär ju också att jag håller på att bli gammal. Får nog ta mig en funderare på vad jag ska göra åt mitt liv.

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och sova för jag måste orka upp imorron också ju. Ha det bra folket. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0