Sista dagen på denna månaden!!!

Idag är det sista dagen på november månad och imorron är det redan 1a december... Det senaste halvåret har bara sprungit iväg och jag kan inte sätta fingret på vad man har gjort under den tiden. Känns konstigt på nåt sätt.

I lördags jobbade jag en snabb runda sen åkte jag och Steve till "svärfar" för att gratta honom på hans födelsedag, där fick vi kaka o kaffe sen var vi tvungna att köra till min systerdotter som också fyllde år i lördags. Hon fyllde hela 14 år. På kalaset träffade jag även mormor, det var ett år sen sist jag träffade henne för hon var inte med på förra kalaset.
Det tog lång tid att köra hem eftersom det regna hela vägen hem och inte lite heller...

Igår var Steve i garaget och satte på vinterdäck på jobbebilen. Jag var bara hemma o slappade... När Steve kom hem kollade vi på film...

Idag åkte Steve till Stockholm, han ska jobba där denna veckan o han visste inte när han skulle komma hem men det märker vi ju.
Jag har bara varit hemma idag och kollat på en massa program på tv.

Nu ska jag kolla lite mer på tv innan det blir dax att lägga sig.... Ha det fint.. Kram JAG

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0