Puhhh...

Hejsan idag!!

Har jobbat idag också, har varit mycket och göra men dagen har flutit på och jag var hemma vid tjugo över tre....
Då började jag rensa undan i sovrummet, dammsög hela lägenheten, torkade golven sen var det dags att börja tvätta klockan sex, Stefan kom hem från jobbet och då lagade jag mat till oss, (pyttipanna med stekta ägg) sen diskade jag undan all disk och nu är jag helt slut men eftersom jag håller på att tvätta så måste jag hålla mig pigg ett litet tag till iallafall...

Stefan har lyckats bli förkyld så nu kommer jag väl att bli smittad igen och det verkar inte alls kul eftersom jag redan varit sjuk i över sex veckor men men....

Imorron har vi ganska mycket att göra på jobbet så jag räknar inte med att orka hitta på nåt imorron kväll, får bli soffan med en bra film och kanske lite snacks på det. :)

Nu ska jag springa ner i tvättstugan igen och när tvätten är klar ska jag bädda rent i vår säng sen ska jag ta en låång varm dusch, hade varit trevligare med ett bad men har ännu inte hittat ett badkar... :(

Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0