09-09-16

Godagens!!

Vaknade av att Steves jobb-telefon ringde som bara den. Jag kunde inte somna om så jag gick upp, satte mig ner och ringde till a-kassan eftersom jag fått en räkning från dom som inte stämmer med dom som brukar komma. Dom sa iallafall att dom skulle kolla upp detta och ringa tillbaka mig inom tre dagar så det ska bli spännande och se om dom verkligen ringer eller inte....
Steve har kört och jobbat sen skulle han köra till tingsrätten i Helsingborg. Har ju fått papper igen från dom angående olyckan vi var med om i december förra året....

Idag blir det att bara ta det väldigt lugnt så för minsta lilla ansträngande rörelse jag gör så hostar jag som bara den och jag vill verkligen inte hosta mer nu för det gör så ont i magen och ryggen...

Nu ska jag göra mig en kopp varm choklad och sen bädda ner mig i soffan. Ha det fint!! Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0