09-09-17

Pling!

Här är jag igen. Idag med lite roligare läsning kanske.

Igår åkte jag med Steve till Tingsrätten för att reda ut dom papper som han fått hemskickat om olyckan och nu vet han vad han ska skriva för papper för att det ska bli "godkänt".

Idag körde jag och Steve till Klippan, träffade svärfar på hans jobb, kollade runder på att fina och stora husbilar. Det var trevligt... Där var vi i ca en timme sen körde vi till Skånebil där vi käkade lunch med Weedii och Samme. Efter att vi lunchat klart körde jag och Steve till apoteket för Steve tycker det är på tiden att jag tar hostmedicin, han får ju inte sova så mycket på nätterna numera eftersom jag hostar så mycket. Får hoppas att det hjälper annars blir det att boka tid hos läkaren, på riktigt. Men eftersom jag verkligen HATAR sjukhus o allt som har med läkare att göra så drar jag mig för att lyfta telefonen ju.

Jag och Steve körde sen till garaget och efter ett tag kom Weedii och Samme ut dit, vi skulle koppla in internet där men idioten som haft garaget innan har klippt av nätverkskabeln så vi måste fixa en annan sladd först innan det går att koppla in internet där men men... Vi var ute i garaget i nån timme sen körde jag och Steve till Toys"R"us för att köpa en present till min systerdotter som fyller 7 år på lördag. Jag hoppas att hon blir glad för den, den var inte så billig men huvudsaker är att hon blir nöjd! :D

Jag och Steve har kollat på idol och bara tagit det lugnt resten av kvällen och det har varit skönt. Snart ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen, dax att jobba igen imorron, har faktiskt längtat lite efter det. Låter kanske skumt men det är sant.

Ha det superbra alla och sov så gott. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0