09-09-23

Hej hopp.

Idag är det onsdag och jag har varit ledig sen i måndags. Jag har inte haft så mycket att göra och just därför har jag inte skrivit för det har inte funnits nåt att skriva om.
I måndags åkte Steve till Kalmat igen och jag har varit ensam hela veckan.

Imorron ska jag jobba igen och det känns skönt, det är så trevligt att träffa folk och speciellt sina kollegor. Förstår mig inte på folk som säger att dom hatar sitt jobb men ändå fortsätter att gå dit istället för att skaffa sig ett annat jobb.

Denna förmiddagen har jag suttit och gått igenom min "ekonomi" och jag hoppas att jag fåt ordning på den snart så att jag slipper oroa mig månad efter månad hur jag ska ha råd att betala min räkningar. Det bästa hade varit om man hade vunnit en summa pengar som man kunde betala alla sina skulder med men just nu är ju det bara ett önsketänkande, tyvärr...

Idag har jag bokat tvättid mellan 18-22 så det är vad jag ska göra, ska även diska undan, slänga sopor och köra en runda med dammsugaren.

Nu ska jag förbereda mig för resten av denna dagen. Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0