SJUK!!! :(

Jag har varit skitdålig på att skriva här och det har ju sina förklaringar om man säger så. Har haft det upp och ner den senaste tiden men nu känns det som att det klarnat upp lite. Jag har dock fått en ordentlig förkylning och det är inte alls kul. Det är inne på 3e veckan nu och om det inte blir bättre snart får jag uppsöka läkaren. Nej, det är inte svininfluensan så lägg ner det pratet, tack!!!

Skulle ha jobbat idag men fick ringa till jobbet i morse och säga att jag inte kom. Gick då och la mig igen, Steve försökte väcka mig vid tio igen men jag var nog väldigt trött för jag reagera inte ens på att han puttade och kallade på mig.

Jag vaknade iallafall vid två tiden och var då fortfarande illamående och hade väldigt ont i huvudet. Det första jag gjorde var att ta en värktablett och la mig på soffan. Efter nån timme kom Steve och han fixade mat till mig, det var najs. Sen hade han köpt lite godis och dricka till mig vilket var väldigt snällt av honom tyckte jag. Jag önskar bara att man kunde bli frisk av godis och dricka.

Snart blir det att titta på idol iallafall sen får man hoppas att man blir bättre imorron. Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0