Bödamus!!

Hejsan idag!


Idag vaknade jag redan kvart i 8 och var så pass pigg att jag till och med steg upp då.


Jag kokade lite kaffe för att piggna till det sista. :D Jag fick även internet att funka igen då det strulade igår men endast på min dator, Steve hade hur bra uppkoppling som helst medans jag inte ens kunde komma ut på internet. Tror att det krockar på nåt konstigt sätt så att det inte funkar med bådas datorer.


Vid halv elva tiden körde jag, Steve, Ola och Anne till Höganäs för att gå på marknad. Steve köpte, hör och häpna! Han köpte strumpor!!! Ett paket med olika sorters batterier. Jag köpte 5 lådor med lock för 50kr. :D Skitbra att frya in i och ha med till jobb som matlådor!!! Jag hittade inte ETT ENDA stånd med hårklämmor??? Jag var ute efter såna småklämmor men men... Får åka inom väla nån dag nu i veckan och handla det på H&M istället. Eller så får jag vänta tills nästa marknad. I juni alltså!!


Nu har vi varit hemma ett tag, jag har satt på mer kaffe och ätit lite nötter, som vi också köpte på marknaden. Steve ligger bredvid och "vilar" en stund.


Resten av dagen ser ut att bli solig men jag har inte en aning om vad som händer. Tror att Steve ska ut till garaget och fixa med bilen, (opeln). Jag är väldigt rastlös men kommer inte på något att göra. :( Kom gärna med förslag!!!


Imorron ska vi, om vädret håller i sig, grilla och jag hoppas verkligen att det blir så, är så himla sugen på flintastek eller nåt gott kött med kanske potatissalla eller nån gratäng. Mums...


Hoppas ni får en fortsatt trevlig och solig lördag. Älskar mig Stefan otroligt mycket!! <3


Kram Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0