Efter regn kommer solsken!!

Idag har jag fått på mig ett par trosor som egentligen skulle blivit tillverkade som string för hela dagen har dom grävt sig in mellan skinkorna och det har inte alls varit skönt. Man vill ju inte "gå på stan" och "klia sig i röven" för det är ju det andra tror att man gör då ju. För er som inte vet hur detta känns kan ju prova att sätta på er ett par "vanliga" trorsor och dra in kanterna mellan skinkorna och gå runder med det ett tag! Mycket nöje!

Ja, jag erkänner att jag använder "vanliga" trorsor och jag tycker det är mycket bekvämare än string!!!


Nu har jag helg och det känns hur skönt som helst! Veckan har bara rusat iväg men jag hoppas innerligt att inte helgen springer iväg så fort så att man "hinner" vila upp sig inför nästa vecka!


Idag hände det som den "smarte" sa: Efter regn kommer solsken! Och det är underbart med solen. När den är framme blir man bara glad och fylld med energi!! Nu är det bara värmen som ska öka och vinden ska avta så har man ett helt perfekt väder! Eller vad säger ni??


Idag var det underbart att åka bussen hem. Inga unga tjejer som satt o fnittra, ingen fläckt som dönade, ingen som hade för hör volym på sin musikspelar, helt knäppt tyst!!! :D Det gillar jag, när man kan börja koppla av direkt på bussen på vägen hem!

Nu får vi se vad resten av dagen har att komma med! Ha det fint! Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0