Helgen!!!

Hejsan idag.


I fredags var en fartfylld dag hela dagen. Inte konstigt att jag somnade som en stock när jag la mig ner.


Dagen började med att jag och Evve tog bussen till väla tjugo i tio. Vi gick mest runder i början men sen tog vi en fika och efter det shoppade vi lite. Jag köpte en ny BH som verkligen inte var ett planerat köp men den kostade inte så mycket. Sen blev det värktabletter. Evve köpte ett par skor och nagellacksborttagningsmedel. Sen begav vi oss till ikea där jag dessutom fällde en tår medans Evve skrattade åt mig, inte snällt men kan hålla med henne om att det såg nog ganska roligt ut.
Jag fick köpt en ny kudde iallafall. Steve är ganska trött på att jag tar hans hela tiden men nu har jag ju en egen, likadan så nu kan jag också sova gott om nätterna. Kan ju tillägga att jag sovit som en stock i två nätter nu, kanske pga kudden. Vem vet???


När vi varit på väla i 4 timmar tog vi bussen hem till Varalöv. Där fikade vi lite med kex o kaffe. :D Sen tog jag och Evve bussen till Ängelholm där vi hämtade min Bodil och gick hem till oss. Där ställde vi Bodil och tog Snövit, (bilen) och körde till Ö&B, fick handlat lite där också sen blev det maxi. Blev inte så mycket där men det var kul iallafall!! :D


Igår var vi på middag hos svärmor och Co. Fick himla god mat sen blev det kaffe och en himla massa kakor. Mums mums...


När jag och Steve kom hem igår gick vi och la oss en stund, jag somnade på två sekunder. Vaknade ganska sent sen men men, det var skönt att sova lite...
Körde ut till garaget så att steve kunde ta bilen sen och jag åkte hem till svärmor och Co igen för att ha Bödamus!! :D Det blev kaffe, kakor, lite godis och UNO-spel. Precis som det ska vara!!! :D Hade en helt underbar lördag!!!


Idag har jag inte bestämt vad som ska hända än, har ju ingen bil så jag kan ju inte ta mig nånstans, än iallafall. Kanske jag får ta ett ryck här hemma och städa lite, det behövs men det är ju söndag så jag vill ju ha en vilodag idag men men.. Får se vad jag hittar på...


Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0