Klagomål!!!

Hejsan.


En vecka har gått sen förra uppdateringen, har haft en del och göra men nu har det lugnat ner sig lite. Har tagit mig "tid" att sätta mig ner nu.


Just nu, i detta ögonblick sitter vi och väntar på att väktare ska komma och ringa på våra grannar som inte vill öppna när man ringer på längre plus att jag uppfattade henne ganska "hotfull" sist så jag vill helst inte prata med henne igen. Kanske vi får vara med i Grannfejden nån dag. :D (Då får man ju träffa Robert Aschberg) Nej, jag skoja bara. Men det hade varit coolt. :D Man kan inte tolerera hur mycket som helst och speciellt inte när man bott grannar i snart 2 år. Man ska visa LITE respekt!!!


Igår var jag, världens bästa svärmor och svägerska och shoppade på väla och Ikea. Evve köpte nån sjal, läppglans och nåt annat. För min del blev det: Ögonskugga, laptop-skin, massagehand, mobilsmycke, strumpa och en laptop-kudde! Jag är riktigt nöjd med min kudde, kan sitta ordentligt i soffan nu utan att få ont i ryggen. Rekommenderas starkt för er som får ont i ryggen. Steve är nog nöjd med massagehanden för det är lite svårt att använda den på sig själv. :(
Svärmor fick med sig en massa saker, tex en ny matta från ikea.
Det var en underbar dag. Tack svärmor för mat och fikan!!


Idag har jag bara varit hemma och laddat ner spel till min nya mobil som jag fick av världens bästa älskling i söndags. Har även hittat ett jättegulligt tema till mobilen också.


Sen har jag broderat lite. Det blir lite fel ibland men snart får jag nog ordning på det och kommer bli mästare på det efter ett tag. :D


Ikväll var jag en runda hemma hos Svärmor och Co, tittade på lite tv, åt kanelbullar och popcorn. På vägen hem körde jag inom garaget och hämtade Steve, han hade druckit lite öl så han kunde ju inte ta sig hem på annat sätt.

 


Nu har väktarna varit här men dom körde igen och kineserna spelar fortfarande. Hoppas att dom kommer tillbaka snart för jag kommer aldrig kunna somna i detta oljudet!!! DOM skulle bara VÅGA klaga på oss nån gång när vi har fest. Då vet jag EN som blir galen.


Hoppas ni alla andra får en god natts sömn. Ha det fint. Kram JAG



Kommentarer
Anki

Tack själv för en trevlig Välatur:) Hoppas att det blir nån ordning på de där grannarna!! Kram svärmor

2010-04-03 @ 21:20:50
sophie

hallå.. har du några broderimönster? jag har inget kul alls kvar o göra.. :D

2010-04-05 @ 15:00:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0