Nu har jag helg!! :D

Godagens!!!


Idag har Bodil fått komma ut för första gången i år. Tack vare att jag var lite sen till bussen så jag passade på att nyttja henne. (Min cykel alltså!)



Nu när jag åker buss varje morgon så ser man verkligen hur naturen ser ut. Jag tycker att ALLA kommuner ska gå igenom hur mycket dom verkligen bryr sig om miljön egentligen. Det är ett jäkla gnäll på att vi förorenar naturen med diverse saker. Då vill jag säga att jag har räknat alla papperskorgar på busshålsplatserna mellan Ängeöholm och Helsingborg. Ac ca 55 busshållsplatser räknade jag MAX 5 papperskorgar!!! Är det konstigt att naturen ser ut som den gör?? Om jag äter en kladdig inplastad macka medans jag väntar på bussen så vill jag ju inte stoppa ner den kladdiga plasten i fickan eller i väskan när jag är klar!!! Plus att när vi var på Elmia i helgen så gick vi ca 1km från där vi hade parkerat bilen och inte EN ÄNDA papperskorg på denna sträckan!!! Skrämmande!!!


Nu ska jag sluta gnälla, ville bara påpeka detta!!!


Veckan har varit bra men kort. Är ledig imorron, fått jobba tre dagar denna veckan men det känns skönt att vara ledig imorron.


Ska passa på att åka till väla i tid med Evve, så hinner man titta på saker också och inte bli stressad av alla människor som är där. Hoppas ingen annan tänker som jag där bara, då blir det kanske tvärtom.


Det blir att sova ensam i natt för Steve har åkt till Kalmar idag men han kommer hem igen imorron. :D


Nu ska jag njuta av en cigg och när jag rökt klart, ska jag slänga fimpen i papperskorgen!! :D
Ha det fint alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0