Trallalaa!!!

Sitter just nu ute i garaget och har inget att göra. Steve har redan städat här annars hade jag kunnat göra det men nu är det redan gjort.


Idag har jobbet gått fint förutom att jag glömde sätta på fläkten i morse så när jag väl började frysa så var det försent att sätta på den så jag fick snällt frysa vidare. Eller är det så att jag börjar bli sjuk, har kännt mig lite nere dom senaste dagarna men det kan vara annat också... Efter att jag hoppat av bussen tog jag Bodil ner till mitt förra jobb för att hämta papper som jag lämnat där igår för påskrift. Ja, jag kan säga mitt förra jobb eftersom jag nu fått svart på vitt att jag inte längre är anställd där, såg jag när jag kollade på papprena när jag kom hem. Inget som dom talat om personligen till mig men det behövs ju inte nu då det står på papperna. Ska bara dit en gång till för att hämta min kläder och skor bara... Satsar på att hinna det nästa vecka.


I natt har jag fått sova om man jämför med de senaste två tidigare nätterna, då jag inte sovit speciellt mycket, ena natten vaknade jag minst en gång i timmen, varför vet jag inte men jag fick inte sova iallafall. Igår natt kliade jag sönder mig själv och började blöda i hårbotten och när jag upptäckte detta drömde jag bara en massa hemska drömmar resten av natten, ja ni kan ju själva tänka er hur mycket sömn jag fått.


Imorron väntas det jobb igen, sista dagen innan det är helg, ja för mig är det oftast helg redan när jag slutar jobba på torsdagarna, det e najs!!! :D


Dom senaste dagarna har jag fått en hel del nya funderingar på saker och ting, säger dock inte exakt vad... Tex igår fick jag bara för mig att jag skulle klippa mig så det gjorde jag, helt själv. Lite kort blev det men som tur är finns det ju klämmor plus att det växer snabbt ut igen.. :D


Innan tittade jag på Andra avenyn, på nätet, kunde inte vänta tills klockan nio och det var ett jobbigt avsnitt, grät en skvätt och blev bara irriterad över att det bara går en gång i veckan.. Det skulle varit en serie som gick varje vardag, enligt mig... Den är såå bra!!!


Jag undrar hur denna helgen kommer att bli, hoppas på en varm och solig helg men mycket glädje, kanske man kommer kunna grilla och umgås med trevligt folk. På lördag är det iallafall marknad i Höganäs som vi planerat att gå på. Jag har till och med lyckats skrapa ihop lite pengar så kanske även jag kan köpa nåt fint. Skulle behöva en ny "uppsättning" strumpor då jag slängt en himla massa den senaste tiden. Hårklämmor vill jag också ha men om dom inte är billiga kan jag lika gärna köpa det på H&M. Får se vad marknaden har att erbjuda helt enkelt.


Jag har även kommit på att jag kommer på mer saker att skriva när jag sitter här ute och inte har nåt speciellt som "stör" mig. (Tv:n hemma) eller nån jobbig person som ska sitta och babbla en massa i örat. (Nämner inga namn) Nej, jag syftar inte på Steve!!!


Nu ska jag inte trötta ut era ögon mer med mina konstiga funderingar och massa strunt prat.

Ha det superfint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0