20 februari 2010 Del 2

Sitter ute i garaget och dricker en Hustler, har precis städat klart ovanvåningen av allt skit så som pizza-rester, ölburkar och massa damm o kartonger.

Har även fått däcken pumpade på bilen så nu ska det inte dra så mycket när jag kör mer..
Jag funderar på att köra hem och kolla på nån film eller bara vara hemma och njuta på nåt lustigt sätt.

Jag har inte heller kommit på vad vi ska äta till middag idag och jag börjar bli ganska hungrig. Är så trött på att försöka komma på saker att laga till middag när det hela tiden känns som att man äter samma maträtter hela tiden.

När jag kom ut hit till garaget var här lite värme men nu börjar den avta så jag småfryser lite och det är inte meningen att man ska frysa när man har jacka på sig.

Får fråga Steve vad han hade tänk hitta på ikväll eller om vi ska hitta på nåt ikväll.

Ha det superfint alla. Kram JAG <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0