20 februari 2010 lördag!!

Idag är det lördag.
Har inget att hitta på idag, som vanligt. Men jag ska iallafall köra ut till Steves garage sen och kolla läget där så det kommer ju fördriva lite tid under dagen.
För övrigt har jag ingen aning om vad som händer.
Skulle ju ha gjort en de saker denna helgen men allt sabbades ju igår då jag inte fick mitt expresspaket på posten som lovat men men. Har ju lite tid nästa vecka men frågan är om maskinen jag behöver till det är användbar då eller om jag måste vänta till mars för att få det gjort.

Något som känns possitivt just nu är att alla snö på vår balkong har nästan smällt bort och det är bra. Plus att det fortfarande är plusgrader ute och att snön på vägarna fortfarande smälten. Fast att dom sagt att det ska snöa hela helgen så hinner det också smälta bort en del.

Ikväll är det ju melodifestival igen, undrar om jag kommer titta och om det i så fall kommer vara några bra bidrag eftersom förra vecka var det rent ut sagt skitdåliga låtar enligt min smak.
Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken ikväll.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen göra vid mig för att köra ut till Steve!
Ha det fint alla och hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag.
//Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0