26 februari 2010

Hejsan idag!!!

Idag är det fredag. Det har varit en helt underbar/konstig dag men det är så det ska va.

Jag försov mig lite i morse så Steve fick köra mig men det gjorde ändå inget för han skulle ändå iväg att jobba...

Jag var hemma vid fyra tiden tror jag, ganska slut var jag då men nu när jag vilat lite så känner jag mig okej igen.


Veckan har bestått av att sy och fixa med gardinerna som kom i måndags. Det har gått fint, har fått sytt klart gardinerna till vardagsrummet och köket så nu återstår bara dom till sovrummet men det får ta sin tid. Det tar på krafterna att sitta vid en symaskin.
Steve har jobbat i Kalmar denna veckan så jag har fått sova själv. :(

Just nu sitter jag hemma hos Evve och vi tittar på Let´s Dance med lite gotte, som tex. chips, baconsnacks och vitlöksdippa och coca cola!! :D
Jag känner bara för att ta det lugnt resten av kvällen för imorron är det en himla massa som ska fixas, det ska städas, bakas, dukas och förhoppningsvis tvättas om jag lyckas få en tvättid. Allt detta är för att Steve ska ha kalas på söndag för min älskling har ju fyllt år o det blir ett litet försenat kalas men men...

Jag skulle så gärna vilja skriva lite till men jag vill inte avslöja min lilla hemlighet riktigt än så ni får hålla er!!! :P

Nu ska jag fortsätta ha bedmus med Evve. Ha det fint alla o hoppas att ni får en trevlig helg!!

Kramizz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0