5 februari 2010

Idag har det varit en hel del att göra på jobbet men allt har funkat bra och jag var hemma vid tio över fyra.. Hoppade snabbt in i duschen... Gjorde mig klar för att bege mig hem till Svärmor och Co. Körde inom garaget på vägen dit för att hälsa lite på Steve. Han skulle svetsa en massa idag..

Hemma hos Svärmor och Co var det trevligt som bara den, som vanligt... Drack en massa kaffe, spelade 3 rundor UNO och jag förlorade 2 av dom men men, sånt man får ta..
Evve o Anki lagade god kladdkaka som vi åt tillsammans med en bit glass. Supergott..

Vi har skrattat så mycket att jag har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk i magen imorron men då vet jag iallafall varför och det känns hur bra som helst..

Imorron väntas jobb, en del att göra då också men det ska nog gå fint, ligger just nu i sängen och ska alldeles strax lägga mig. Steve är inte hemma än så vi lär inte ses i vaket tillstånd förrän imorron eftermiddag...

Kramar i massor till er alla.

 



Kommentarer
Jannike Sjögren

Trevligt men så mkt skratt att man kan väta sej träningsvärk =)

2010-02-07 @ 15:25:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0