Söndag!!!

Sitter just nu och kollar på Blåsningen medans Steve "vilar" bredvid mig i soffan inför filmen klockan nio. Vet inte hur det är men jag visste inte att man snarkar när man vilar men men... Alla ser vi ju olika på saker. :D

Har inte gjort så mycket idag mer än att jag har legat på soffan och kollat på en massa repriser på tv, spelat uno på facebook och varit på Coop en snabb runda.

Imorron blir det att hämta ut paket på posten, det som skulle kommit i fredags sen vet jag inte riktigt vad som händer. Steve ska köra till Kalmar för att jobba hela veckan så det blir att sova ensam igen. :(
Sen ska jag försöka ge mig på att baka bullar till nästa helg, ska bli spännande och se hur det går. :P

Idag har Steve lagat maten, det blev köttfärssås med makaroner och det var himla gott och väldigt mättande så nu är man lite seg i kroppen.

Nästa vecka ska jag även simma igen men har inte bestämt vilken av dagarna, får se hur det blir.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg. Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0