Tjenare

Hejsan. ligger just nu i min säng och väntar på att Steve ska komma och klia mig lite på ryggen. :D Har varit ledig idag och det Var kanske tur för jag har legat med migrän hela dagen och det här inte alls varit kul. Ikväll har Ola och Anne varit här och ätit tacos med oss. Det Var trevligt och ganska kul att lyssna på när Steve pratar engelska och knappt jag fatta vad han sa men han försökte iallafall. Jag pratade inte så mycket men Anne ska ju vara här ett tag så jag hinner nog prata med henne iallafall. Hon kanske hinner lära sig masarna svenska också. :) Imorron ska jag jobba igen och det ska bli kul och efter jobbet ska jag köra hem till svärmor och Co och spela uno och kamske lite plump också. Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0