Tjingeling!!!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Kanske för att jag tappat intresset lite och när jag väl kommer på nåt att skriva så försvinner allt helt plötsligt och då känns det inte kul längre.

Nu är det den 2a februari. Det är snö som fan, (ursäkta mitt språk) och det är inte alls kul med denna snö längre.. Det räcker nu, tycker jag.

Igår efter jobbet körde jag hem till Svärmor, Evve och Pelle och där fick man god mat, spagetti med köttfärssås. Pelle ville inte vara med oss andra när vi skulle spela Uno och Plump... Körde hem vid elva tiden.

Idag har jag varit ledig, körde hem till Svärmor o Evve vid halv två tiden, då fick man även goda filmjölkspannkakor. Fast att jag redan hade ätit så gick det ner några stycken. :D

Efter att vi ätit spelade vi två runder Uno och en runda Plump. Det gick inte så bra för mig idag men det kan jag säkert ta igen en annan dag. :D
För er som vet så är det ju ett himla väder ute så när jag skulle köra hem fick jag vara försiktig för det låg massa drivsnö längs vägen och det tog sin lilla tid att komma hem men hemma är jag iallafall.
Nu är det bara Steve som ska komma hem också så att jag slipper oroa mig för att han ska köra av vägen eller nåt på vägen hem.

Jag funderar även på att skaffa en annan blogg eller en egen hemsida men jag suger fortfarande på den karamellen. Har inte riktigt bestämt mig än men när jag bestämt mig så märker ni ju om det blev nåt av det eller inte...

Nu ska jag göra varm oboy och vänta på att finalen av Paradise Hotell ska börja!
Ha det superbra alla.
Kram JAG



Kommentarer
Evelina

ja du nu blev du allt nyfiken va? hehe nej men du vet vad,för jag har snackat med dig om det.

2010-02-02 @ 22:45:59
URL: http://littleblue.blogg.se/
Evelina

det jag messade om .. R

2010-02-03 @ 00:05:30
URL: http://littleblue.blogg.se/
Anki

Tjingeling på dej. Roligt att du skrivit lite. Det är roligt när du kommer, "skratt".

Kram svärmor.

2010-02-04 @ 14:46:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0