10 mars 2010

Onsdag idag! :D

Det har varit tre snabba dagar denna veckan än så länge. Har fått sytt tre av sex kuddfodral hemma hos svärmor. Har till och med varit på ikea och köpt innerkuddar för endast 9 kronor styck. Det är ganska biligt tycker jag.

Jag har även hittat min absolut framtida mobil. Den släpptes idag så den är ganska ny om man säger så men som det ser ut nu kan jag inte köpa den trots att den inte kostar så himla mycket. Får se om jag har råd med den om någon månad eller så. Får spara ihop lite först. Den finns i 4 fyra färger, blå, silver, svart eller "rosa". Jag kommer nog satsa på den i silver eller svart. Får suga på det ett tag till.

Just nu har jag början till huvudvärk och det känns inte som att det kommer försvinna av sig själv så det blir att ta en huvudvärkstablett snart. Hoppas på att det försvinner innan med några glas vatten. Kan ju vara så att jag glömt dricka tillräckligt idag.

Imorron är det torsdag och jag ska till ams och f-kassan för att lämna papper som vanligt, närsta onsdag ska jag till ams på inbokat möte och få min framtid utvisad, håller tummarna att det går som jag vill.
På fredag vet jag inte vad som händer än, blir nog att vila upp sig en aning skulle jag tro.

På lördag ska vi kanske iväg på lite äventyr men det är inget som är helt bestämt än. Får se hur många vi bir först och om vi har tillräckligt med pengar till det. Vi lever ju lite fattigt nu men det har ju sina orsaker, tyvärr!! :(

Ikväll ska jag kolla på Andra avenyn. Om jag kommer ihåg det, kanske jag hinner somna på soffan innan dess. Hoppas inte men om jag skulle göra det så kan jag ju alltid kolla på webben men det är inte lika kul.

Ni får ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0