22 mars 2010

Sitter just nu och har lunch. Har med mig mat som blev över igår. :D Smakar bra men skulle vilja ha ketchup till. Ni kan nog gissa vad jag äter. Har inte alls mycket att göra idag. Har fått städat undan en massa och vikt en himla massa tomkartonger. Har fått två pallar med gods idag. Det är nog det "största" som har hänt. Chefen skickade ett sms till mig i morse om att jag kunde få sovmorgon om jag ville men då satt jag redan på bussen. :( Jag ska bara vänta på posten nu sen ska jag ta bussen till varalöv. Hem till svärmor och Evve alltså. Det är ju tyvärr sista veckan innan löning så man får ju snylta lite mat hos dom. :( Dock inget man är speciellt stolt över men jag frågar hellre än att inte äta alls. Då mår man bara dåligt av det senare. Jag kommer ju givetvis att bjuda tillbaka till dom sen eller så får jag ge dom en slant som tack. Vad vore livet utan folk som hjälper och ställer upp? Jag själv hade inte tvekat att hjälpa nån som behöver mat. Om jag själv hade kunnat alltså. För att fördriva tiden idag sa min Chef åt mig att skriva skyltar så att man vet var alla saker står osv så att dom ser om det skulle bli att jag blir sjuk nån dag. Jag har ju ändrat om en hel del sen jag började här. Missar dom nu så tror jag att jag blir galen. Har skrivit med STORA bokstäver och med neon penna så det verkligen lyser. :D Nu ska jag sopa av golvet lite. Ha det superfint alla. Kram JAG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0