Bödamus!! :P

Hejsan.

I morse vaknade jag kl: 6.35 och jag har inte vaknat så tidigt på, ja jag vet inte hur länge sen det är. Jag gjorde iallafall ett tappert försök att somna om igen men det gick verkligen inte så när klockan var 8.40 gav jag upp. Gick istället o la mig på soffan, i hopp om att jag skulle somna om där men icke... Kvart över nio kom Steve upp, yrvaken som bara den. Han hade ställt sin klocka på 10 men han vaknade också innan o kunde inte somna om han heller...


Jag har tillbringat denna dagen framför datorn, letat upp en massa låtar som jag vill att Steve ska bränna på en skiva som jag kan ha i bilen, lättare sagt än gjort vill jag säga. Har bara hittat 12 låtar som jag vill ha. Det räcker inte så långt, ska man bränna en skiva får där ju va en hel del låtar på den annars tjatar man ju ut skivan på nolltid.


Har också druckit en massa kaffe idag, var ett tag sen jag kokade eget kaffe här hemma. Jag tror inte att jag är så hemma på att laga eget kaffe längre, smakar inte som det ska. Alla andras kaffe är mycket godare och på jobbet smakar det ännu bättre. Hmm, vet inte varför men men...


Jag har även bakat en massa negerbollar idag, så här såg det ut när jag var klar. :D


 Det blev en del och jag är ganska trött i händerna nu. Undrar varför.. :P


Ikväll vet jag inte vad man ska hitta på men det blir väl att ligga på soffan och bara ta det lugnt skulle jag tro. Kanske jag hittar nån bra film som man kan kolla på och fördriva tiden med.


*************************

Nu har jag bestämt att jag ska köra ut till garaget och kolla vad grabbarna hittar på då Steve inte svarar på mitt sms. Hmm, dom kanske inte ens är det!! :S


Ha det fint alla. Kram JAG

 



Kommentarer
Ulrica

Aha, det var negerbollar du hade bakat. Gott gott :)

Jag ska ställa mig o göra kanel o vaniljbullar någon dag, men verken tiden eller orken finns till det direkt. Men det är bra att ha något i frysen när man för besök :)

Kram.

2010-03-20 @ 23:51:57
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Ulrica

Det där med headerna är inte så svårt. Använd ett bildbehandlingsprogram. jag använder paint.NET som är gratis men bra. Så gör du en ruta där o klistrar in bilder eller annat du vill ha där. sen sparar du den bilden ibland bilderna i bloggen. klickar på bilden o kopierar länken o klistrar sen in den länken i headerkoden i stilmallen i bloggen. Hoppas du fattar.

Kram.

2010-03-21 @ 13:27:52
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0