Grattis!!!

För exakt 24 år föddes en liten flicka som fick namnet Angelica. Men nu har hon blivit stor, alldeles för stor. :D

Har haft en bra dag förutom incidenten i morse men jag hoppas verkligen att det inte ställde till med några problem. Det är inte mer än mänskligt att göra fel och det var verkligen inte meningen. Säger iallafall förlåt ännu en gång.

Varit hon svärmor o svägerskan på lite mat o fika, fick en fin och uppskattad present av Evve. Tack så mycket!!

Nu har kommit hem, satt mig i soffan och slappnat av. Ska kolla på lite tv sen blir det att lägga sig så att man kan få lite sömn innan det är dags att upp tidigt o börja jobba!!

Grattis till mig!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0