Helgen!!!

Hej.

Denna helgen har varit underbar.
I fredags lagade jag mat hos svärmor och co. Det blev tacogratäng. Det verkade vara populärt eftersom all mat tog slut eller så hade jag gjort förlite mat..
Sen blev det UNO-spelande och Let´s Dance. Mycket mysigt...

Igår var jag med Steve på en massa ärenden, Steve köpte 3 tidiga "födelsedagspresenter" till mig. Jag blev väldigt glad för det är kanske inte nåt man önskar sig i present men det kommer gynna mig väldigt mycket eftersom jag verkligen behövde dessa saker.
Sen blev det bödamus hos svärmor och co igen. Då blev också UNO-spelande och melodifestivalen. Den jag håller på gick vidare och det blev jag väldigt glad för.. (Pernilla såklart)

Idag har jag varit med svärmor på maxi och handlat. (rastat tanten alltså) :D
Det är skoj att kunna hjälpa till ibland. :P
Sen körde jag ut till garaget där vi blev bjudna på pizza. Mycket gott.

Nu är jag hemma och kollar på Wallander-filmen, just nu är det ju nyheterna så jag passade på att skriva lite här.

Imorron är det vardag igen och Steve ska köra till Kalmar igen men han kör nog inte förrän på eftermiddagen eller så kör han på tisdag. Jag ska passa på att tvätta och städa lite imorron sen får vi se om jag orkar gå igenom mina papper som jag skulle ha gjort för länge sen men nu börjar det bli ganska mycker så jag får ta tag i det på riktigt nu.

Hoppas att alla har haft en lika skön och avkopplande helg som jag. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0