Idag.....................

...................är det söndag. Undrar hela tiden vart helgerna tar vägen, dom bara flyger iväg. Kanske är det så att man gör allt på helgerna som man inte hinner i veckorna o tiden för vila, lugn och ro är borta??

Igår var iallafall en sisådär dag. Först var dagen bra sen började "vissa" sprida dålig energi och då tappar man humöret och lusten till allt. Men sen "räddade" min underbara Steve mig genom att säga några fina ord och jag fick possitiv energi tillbaka.


Jag körde hem till svärmor och Co. Där spelade vi UNO. :D Yes, jag som längtat så mycket efter det. Dock vann jag inte men det är underhållningen och sällskapet som räknas. Sen att svärmor och Evve fick fnatt på slutet om en "liten mus" gör ju inte saken bättre, det var roligt iallafall och jag anar att det röda vinet spelade stor roll i det hela, eller vad säger du Anki?? :D
Det var jobbigt att köra hem för dimman var så tjock att man inte såg mer än 2 meter framför sig och man fick köra i låg hastight så att man upptäckte bilarna framför i tid men hem kom jag iallafall.


Idag har jag pratat en hel del med min kära syster på msn, eller rättare sagt så har jag jag skrivit en massa till henne och hon har bara svarat med typ, "ok", "ja" "fint" osv osv... :D
Ibland är det skönt att prata av sig med nån.. Hon kanske inte ens läste vad jag skrev utan bara svara med det vet ju inte jag. Jag är nöjd iallafall. :D


Jag körde hem till min pappa, han o serbon var inte hemma men min syster och bror var där och fixade en massa, min syster körde med motorsågen i skogen sen ville den inte starta av nån konstig anledning så hon gav upp på den. Medans hon satt och rengjorde den kom pappa o hans serbo tillbaka, dom hade varit ute på en långpromenad i det fina vädret. Pappa var helt slut.. Hehe...
Då blev det kaffe och kaka och en massa prat om allt o inget, det är närmare ett halvår sen vi sågs sist så det var trevigt att träffa o prata med dom igen.


När jag kom hem började jag laga lite mat sen kom Steve hem och efter att vi ätit har vi bara legat på soffan och haft mys. Hur underbart som helst.
Nu har vi precis tittat klart på Johan Falk filmen och jag ska snart bege mig mot sovrummet för att inta sovpossition. :D


Ha det fint alla. Kram JAG

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0