Tjenare idag!!

Jag känner mig väldigt hälsosam på mitt nya jobb. Idag fick jag traska till kontoret (som ligger andra sidan stan) och hämta fler fraktsedlar eftersom det är lönebryt och så mycket som möjligt ska skickas iväg. Så det blev en halvtimmes promenad idag. Härligt... Tur det hade slutat regna precis då. :D
Sen kan jag också säga att det är en JÄ*LA tur att jag har stårhätta på mina skor nu när jag jobbar för annars hade jag bara haft en halv högerfot nu. Först o främst skulle jag vara duktig som vanligt att byta blad i skärkniven, (den andra va helt kass) då lyckas jag tappa det nya bladet rakt på foten. Det kom bara ett fint kling så det var ingen fara. Sen när posten kom för att hämta vagnarna rullar jag givetvis över min egna fot och får hela tyngden på foten. Det var tungt och gjorde ganska ont. Vill inte ens veta hur det hade gått om jag INTE haft stålhätta på skorna.

Jaja, nog om det. Nu är det HELG!!! :D Vad ska man hitta på denna helgen då? Jag har inget inplanerat, dvs, inga kalas eller fester vi ska på. Vad ska man hitta på?? Någon som har förslag???

Kanske man har turen att få spela lite UNO med svärmor och Co kanske? Vem vet. Håller tummarna!! :D

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen en stund och jag ska stå där tills jag blir skrynklig. :D Sen får se nog bli en kopp kaffe så att man klara hela kvällen i vaket tillstånd. Får nog ringa min bättre hälft också och fråga vad han hittar på och om HAN har några planer för idag/kväll!

Ha det fint alla!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0