Todeloo!!!

Hejsan.

Ja som ni ser har jag bytt utseende på min blogg. Jag har nästan kommit på hur man gör för att fixa den. Den är alltså inte klar än men jag har hållt på med den hela kvällen så jag sparade den såhär tills vidare.

Idag har jag varit hos ams, har fått en ny handläggare men det va inte henne jag träffade idag utan en annan. Vet inte varför jag inte fick träffa henne direkt men men, kommer väl göra det nån gång, om dom inte hinner byta igen. Jag är glad iallafall när jag fick berätta att jag fått nytt jobb. Hon var också väldigt glad för min skull.

Lagade mat till mig o Steve, det blev falukorv med makaroner. Det var mycket gott.
Sen åkte jag och Steve och tvättade bilen, körde ut till garaget för att kolla vart det läcker in. Blir liksom lite imma på rutorna efter att man tvättat den och det ska det ju inte bli men vi hittade nog felet så det var ju bra.

Imorron blir det att jobba igen. Fasar för hur det kommer vara, om jag inte var där idag, då har man alltså två dagars jobb imorron. Hmm, får se hur det går. Hoppas på att kunna äta lunch imorron iallafall.

Ha det bra alla. Kramis

 



Kommentarer
Anki

Så fint du har gjort :) Du glömde skriva att du var hos mig på jobb och hälsade på. Kram Svärmor.

2010-03-17 @ 22:37:49
Evelina

snyggt värre :) du blir snart en expert på detta ju :D

2010-03-17 @ 22:39:15
URL: http://littleblue.blogg.se/
Angelica

Förlåt, jag tänkte inte på det. Jag ville mest bara därifrån, för många "dåliga" minnen!!

2010-03-17 @ 22:41:42
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0