Fredag...

Idag är det fredag igen, skit vad tiden går fort helt plötsligt...


Har haft en bra jobb vecka och lagom att göra, vädret har varit till och från men det verkar gå åt det soliga hållet och det gillar vi mycket...


Idag har jag hämtat ut paket som jag väntat på, ett par skor o ett par jeans... DOM PASSA :thumbup:

Nu återstår bara ett paket på posten som jag väntat på sen den 7e maj, det verkar inte komma förrän nästa veckan men jag vet ju nu att jag inte ska beställa varor från det företaget igen då det tar över 2 veckor innan man får det man beställt och ändå har dom mage att skriva att dom har snabb leverans på sin hemsida, bulls**t skulle jag vilja säga där... Normalt att det tar 7 vardagar men TVÅ veckor???:thumbdown: Håller ni inte med??

Ikväll blir det ta hand om lite saker hemma, hoppas på en trevlig kväll.

 

Imorron ska man på konfirmation i Östra Göinge (Broby)... Systerdottern som bekantat sig med Gud och hans "värderingar"... Kommer ihåg den tiden, (10år sen) men skit vad kul man hade under tiden där. :D Dessutom har min systerdotter haft samma präst som jag hade, ganska coolt... :P

Jag hoppas det blir fint väder imorron så att man kan ha dom nya skor o byxorna på sig. Vi får hålla tummarna för det bästa!!!

 

Just nu sitter jag hemma hos Evve i Varalöv, hon står i duschen och dom andra jobbar så det är bara jag som för väsen här just nu, förutom hundarna då!!! :D

 

Jag ska faktiskt koka lite kaffe till mig själv nu sen ska Evve fixa mina naglar klart så att dom är fina tills imorron. Ha det fint... Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0