Hejsan igen!

Hejsan igen..
Innan körde jag hem till Evve för att prova min nya hår-styling-apparat på henne... (vågtång)... Det blev hur fint som helst, enligt mig då, Evve verkade inte tycka det blev lika bra men men, den funkar iallafall.. :D
Hon vågade även mitt hår och jag blev nöjd, fast att det tog sin lilla tid..
Sen körde jag ut till Steve i garaget och vi grillade korv och pratade en massa skoj, vi var helt ensamma och det var skönt.. Det brukar ju vara en himla massa folk där annars men nu var det bara vi...
Jag körde hem lite innan nio i hopp om att titta på film klockan nio men där var ingen film för det var faddergalan eller vad det hette. Ska kolla på filmen som börjar nu istället. Får se om jag orkar sitta uppe under hela eller om jag lägger mig tidigt.
Imorron är det jobb igen som gäller, helgerna går tyvärr för fort och imorron åker Steve iväg igen, den här gången åker han till Stockholm igen och kommer inte hem förrän fredag.
Jag ska faktiskt skriva en lista på vad jag SKA göra dom olika dagarna så att jag VERKLIGEN får nåt gjort. Måste ta tag i saker och ting på riktigt nu och inte bara säga att man ska göra det och sen inte "orka" det... Det får vara jobbigt men det MÅSTE göras. Kanske det gör att jag sover bättre på nätterna igen. Får hålla tummarna...
Ha det fint alla. Kram JAG
Hejsan igen..

Innan körde jag hem till Evve för att prova min nya hår-styling-apparat på henne... (vågtång)... Det blev hur fint som helst, enligt mig då, Evve verkade inte tycka det blev lika bra men men, den funkar iallafall.. :D
Hon vågade även mitt hår och jag blev nöjd, fast att det tog sin lilla tid..


Sen körde jag ut till Steve i garaget och vi grillade korv och pratade en massa skoj, vi var helt ensamma och det var skönt.. Det brukar ju vara en himla massa folk där annars men nu var det bara vi... ;p

Jag körde hem lite innan nio i hopp om att titta på film klockan nio men där var ingen film för det var faddergalan eller vad det hette. Ska kolla på filmen som börjar nu istället. Får se om jag orkar sitta uppe under hela eller om jag lägger mig tidigt.


Imorron är det jobb igen som gäller, helgerna går tyvärr för fort och imorron åker Steve iväg igen, den här gången åker han till Stockholm igen och kommer inte hem förrän fredag. :(


Jag ska faktiskt skriva en lista på vad jag SKA göra dom olika dagarna så att jag VERKLIGEN får nåt gjort. Måste ta tag i saker och ting på riktigt nu och inte bara säga att man ska göra det och sen inte "orka" det... Det får vara jobbigt men det MÅSTE göras. Kanske det gör att jag sover bättre på nätterna igen. Får hålla tummarna... :thumbup:


Ha det fint alla. Kram JAG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0