Måndag

Hejsan idag!

I natt har jag sovit bra och när klockan ringde i morse vaknade jag utvilad. MEN, jag hade väldigt ont i halsen på ena sidan. Det kändes lite som att nån försökte strypa mig fast ändå inte. Jag kände med handen och kände en "liten" finne, trodde jag. När jag kom in på toa och tittade mig i spegeln fick jag en smärre chock. Så här såg det ut.

ser ut som ett sugmärke men det är det inte!!!

svullen som bara den, som en böld, typ!

Jag vet inte vad det är men det gör ont som fan och den sitter precis vid pulsådern så det är väldigt obehagligt! Jag försöker att inte pilla på den och jag hoppas verkligen att den försvinner av sig själv, fort!


Jobbet har gått bra idag, har haft lite att göra så det flöt på bra idag men fick inga varor idag så jag får hålla tummarna för att dom kommer imorron. :thumbup:


Idag har Steve åkt till Stockholm igen och han kommer inte hem förrän på torsdag kväll eller fredag så jag är helt ensam igen. :(


Ikväll ska jag bara ligga på soffan och slappa med en skön filt och lite varm oboy. Ha det fint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0