Söndag!

Ligger på soffan och bara softar... Har legat här hela dagen, börjar bli lite rastlös om jag ska va helt ärlig men jag kan inte komma på nåt att göra... Städa och diska är ju inte direkt det man vill göra när man är rastlös...


Igår var man hos syster på examensfest... :D Vi fick gå tipsrunda som syster hade gjort helt själv... Inge kul att gå tipsrunda i ösregn direkt och svårt att skriva på blött papper men men... Alltid kul med nåt annorlunda...


Vi skulle kört hem lite efter bror men klockan hann bli halv tre innan vi var hemma så det var lite slött att köra hem men det gick, somnade som en stock sen...


Vaknade sent idag, halv 12 rättare sagt så jag ska ju egentligen inte vara trött idag men det är jag ändå men det är nog för att jag är rastlös plus att det är söndag...


Nu ska jag iallafall zappa på kanalerna på tv:n o hoppas det finns nåt intressant att titta på...

Ha det fint...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0