Söndag!

Nu har jag äntligen hittat smilisar till min blogg. :D Efter Evelinas hjälp så insåg jag sen att man ska trycka på SPARA innan det funkar. :blush: :P

Helgen har varit underbar, det ända som inte varit så kul är ju vädret men idag är det ju strålande sol så man får vara nöjd med en dag iallafall.. :thumbup:

Igår tvättade jag två maskiner tvätt, sen kom Ola, Anne och Steve hem från att ha varit iväg.. Vi beställde pizza sen kollade vi på tv tillsammans och hade trevligt. :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska köra ut till Steve i garaget och kolla hur det går för honom med "gnissel" bilen, om han får det att funka eller hur det ligger till, sen ska jag köra hem till Evve och fixa lite med hennes hår. :D

Kanske jag skriver sen om jag kommer ihåg eller så hörs vi en annan dag. Ha det superfint. Kram JAG:cool:



Kommentarer
Evelina

så duktig du är som lyckades tillslut :)

2010-05-02 @ 13:55:00
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0