Taddaaa!!!

Goddagens!!!

Idag är det lördagen den 15e maj 2010. För er som inte visste det alltså...


Igår var en trevlig dag, solsken mestadels hela dagen och ganska behaglig värme.. Vid elva tiden mötte jag upp Evve vid sjukhusets busshållsplats sen gick vi till banken, skulle nog hoppat den biter för det var hela 20 nummer före mig och dom har ju numera bara en kassa så det tog ju sin lilla tid om man säger så men det är ganska kul att titta på folk också så tiden gick "hyfsat" fort... :P

Efter banken begav vi oss till arbetsförmedlingen för att få våra månadsvisa papper påskrivna och det gick fort för där va inte en kotte där så vi var klara på 5 minuter... Sen traskade vi i den "kvava" värmen till försäkringskassan för att lämna dessa underbara papper och där gick det också ganska fort...

Tänk om arbetsförmedlingen kunde ligga i samma hus som försäkringskassan, o banken, då hade vårt äventyr varit klart på ett kick, nä nu får man springa halva Ängelholm runt för att få allt fixat o klart...

Tackar iallafall Evve för den underbara svalkande glassen hon bjöd mig på!! Tack tack!!! :D

Jag och Evve gick sedan till Expresso House för att fika o sitta i lugn o ro ett tag, tog bara en halvtimme att komma fram till kassa o beställa MEN när det var gjort kunde vi njuta av vår fika tillsammans... Hehe...

Evve trodde dock att jag fortsatt hemmåt när hon pep in på systemet så när hon var klar där gick hon till bussen för att bege sig hem själv men jag stod ju bara runt hörnan o vänta på henne så det blev att gå efter henne sen men men, sånt som händer...

På eftermiddagen kom Steve o hämtade mig, vi handlade mat sen körde vi ut till garaget och där grillade vi, Steves kusin var också med på ett hörn, trevligt var det iallafall... Vid sju tiden körde Steve hem mig igen och han fortsatte ut till garaget igen och jag tillbringade min fredagskväll med att titta på Talang 2010 med popcorn och läsk sen kollade jag på filmen "Släkten är värst". Den är bra den filmen tycker jag...

Vid kvart över ett tiden gick jag och la mig och Steve var inte hemma då så det blev att somna ensam, igår igen, men men... Börjar bli van nu känns det som!!!


Idag ska Evve komma hit, vid två tror jag hon sa, jag ska fixa hennes hår inför ikväll, hon ska på nån fest och vill väl antagligen vara fin fin ikväll!! FIXAR JAG!!! :D

Vi ska också på fest ikväll, hos min syster i Helsingborg. Hon har tagit examen och ska fira detta.. Kunde ju ha blivit lite bättre väder men men, dom säger ju att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder så vi får se hur det kommer gå ikväll, det blir säkert trevligt....

Nu ska jag ta mig en ny kopp kaffe sen röka en cigg innan jag ska hoppa in i en varm dusch... Ha det superfina alla o hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!!
Kram JAG



Kommentarer
Evelina

vassego för glassen och tack för att du fixar mitt hår idag. paraply med så det inte förstörs på vägen!!

2010-05-15 @ 10:31:20
URL: http://littleblue.blogg.se/
Angelica

Ja det kan va bra o ha paraply idag, fast att det ljusnar ute nu!! :D Ses sen...

2010-05-15 @ 10:38:22
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0