Måndag 13 september

Hejsan.

Nu är det måndag igen. Hade planerat att köra och handla lite idag och sen börja storstäda här hemma men tappade all ork och lust efter ett tag så idag har jag bara legat på soffan och slappat. Har tittat klart på hela Moonlight-serien och jag önskar att där fanns en säsong till men det finns ju inte. :(
Den slutade lite konstigt tyckte jag. Man vill ju bara se mer o mer....

Imorron däremot SKA jag handla o städa och på kvällen blir det fortsatt renovering i Strövelstorp i Hasses o Lindas hus. Tapeten i tv-rummet var skitsnygg och jag bli ännu mer avundsjuk för varje gång man kommer o ser alla förändringar. Hoppas och tror att dom kommer trivas där som bara den sen. :D

Jag ska även ta mig ner till Af imorron och fråga vad dom håller på med. Fick ett brev idag på posten och tydligen är jag helt plötsligt inskriven på Af i Helsingborg. Fattar ingenting. :S

Ikväll kom älsklingen hem med mat, vi gjorde chili con carne och det var supergott. Vi blev båda så mätta att vi bara legat ner i soffan sen vi åt klart. Vi ligger och kollar på csi nu. Hoppas att det kommer nåt annat bra program efter detta. Är inte tillräckligt trött för att sova än.

Ps: Ja Nettan, det var taket jag menade! :P Ds.

Ha det superfint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0