Måndag

Hejsan idag.

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Vaknade vid tjugo över nio i morse och kände mig ganska pigg o på bra humör. Satte på lite kaffe och planerade att köra till Örkeljunga för att hälsa på lite människor men när jag väl gjort mig klar så fick jag huvudvärk och la mig på soffan för att vila men lyckades somna hårt och vaknade inte förrän klockan var fyra och då mådde jag fint men tyckte att det var försent att köra till Örkeljunga så jag stannade hemma istället.

Vid sex tiden körde jag till affären och handlade mat till mig och Steve, det blev spagetti med köttfärssås. Det blev mycket gott och vi blev mätta båda två som tur va.

Nu har jag tittat på premiären av Ullared. Det är så himla roligt att se på folk som handlar men mest roligt var ju namnet på den ena anställda där. Han heter Ola-Conny!!! Det är ett namn jag aldrig hört innan och det är lika roligt varje gång man hör det. Kanske jag döper mitt barn till det, om jag får en son då vill säga... :D

Nu sitter jag och tittar på CSI på kanal 5. Sen KANSKE jag ska kolla på ett avsnitt till av Moonlight-serien som jag lånat av Evelina men får se om jag orkar eller om jag tar det imorron.

Imorron ska Steve köra till Kalmar och jobba där resten av veckan så det kommer bli ensamt här hemma på nätterna. :( Det är så härligt att somna och vakna tillsammans med den man älskar. Men samtidigt måste man ju sakna varandra ibland också.

Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0