Onsdag 15 september

Tjenare.

När jag vaknade idag var jag helt säker på att det var torsdag och att jag skulle till ams imorron och började skriva ut mitt cv och sånt som jag ska ha med mig... SEN slog jag på tv:n och fick då en chock. Det är ju onsdag idag. :S Snacka om att vara förvirrad. Aja, nu har jag alla saker klara tills på fredag iallafall. Då är bara frågan, vad ska man hitta på imorron och vad ska man göra resten av dagen??

Jag MÅSTE verkligen försöka börja med min storstädning, det går snart inte att dra ut på längre och nu har jag till och med fixat nya dammsugarpåsar så nu kan jag inte skylla på det längre... :( Hoppas på att lyckas bli klart med det tills nästa vecka iallafall.

Nu sitter jag bara o dricker kaffe och funderar på vad man ska hitta på. Kanske man ska börja sortera alla papper som jag skulle gjort nu i några månader men just nu lockar det inte alls mycket faktiskt.

Jaja, får se hur det blir. Ha det najs. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0