Onsdag

Hej.

Idag har jag inte så mycket att skriva om. Vaknade i natt och var riktigt jävla trött men kunde inte somna om men efter att ha tagit en cigg så gick det bättre och jag somnade ganska snabbt igen. Drömde om konstiga varelser men det var inte direkt någon mardröm. Bara en konstig dröm. :S

Körde hem till Evelina vid halv tre tiden. Vi spelade två rundor UNO och ja, jag förlorade båda gångerna. Men jag får försöka komma på en annan taktik i fortsättningen för nu har jag förlorat FÖR många gånger. Det är inte kul att förlora hela tiden längre. Känns inget bra alls. :(

Sen körde jag till Strövelstorp, där började jag med att slipa lite spackel i taget som var spacklat. Sen kom Linda dit och då åt vi mat. Det va spagetti med någon väldigt god bacongryta. Det var riktigt najs och väldigt mättande. :thumbup: 

Efter maten började jag att måla taget och det gick ganska bra men dom som bott där innan har missat massa när dom också har målat så det var svårt att se vart man tagit och inte men jag hoppas att Hasse och Linda blev nöjda när det var klart. :question:

När jag kom hem tog jag en riktigt varm dusch och det var så himla skönt för jag har haft huvudvärk sen jag vaknade och efter duschen så var den som bortblåst och det är så himla skönt.
Pratade även med Steve innan och han kommer troligtvis hem imorron igen. :D Fast att han inte varit borta så länge så saknar jag honom som fan redan. Han har ju inte varit borta så här på över tre månader så det är klart att det känns konstigt redan nu. :love:

Imorron ska jag köra Evelina till Klippan för hon ska dit och klippa sig och färga håret hos en tjej som hon känner. Jag ska kolla in om hon är bra för då kanske jag ska försöka få en tid hos henne också. Hoppas att hon är lite billigare än min "vanliga" frisörska. :P

Nu ska jag iallafall gå ut på balkongen och röka en cigg sen blir det nog att krypa ner i sängen. Ha det superbra alla. Kram JAG


Kommentarer
Nettan

Va e Taget?? Gissar på att det är Taket? ;)

2010-09-13 @ 11:10:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0