September 2010

Hejsan.

Jag har inte skrivit här på ett himla bra tag men har en annan "blogg" där jag skrivit lite oftare än här. Har inte haft så stort intresse på sista tiden att skriva eftersom ALLA verkar läsa men INGEN kommenterar nåt av det man skriver så det känns meningslöst på nåt sätt. :(

Har kanske inte så mycket att skriva om men när jag skriver så försöker jag få ihop några rader iallafall...

Idag har vi varit på kalas hos systern min o hennes sambo i Hbg. Det var mycket trevligt förutom att vi kom nästan en timme försent och det var den längsta resan till Helsingborg jag varit med om. Vägarbete oavsett vilken väg man än tog och MASSOR med folk överallt... Grr

Det bjöds på smörgåstårta, paj och cheescake till efterrätt... Det var mycket najs. :D

Nu är vi hemma igen och jag ska nog slänga i en film i dvd-spelaren som vi inte använt på ett BRA tag.

Ha det superfint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0