Söndag 5 september 2010

Hejsan.

Nu ligger jag i min säng, eller rättare sagt så sitter jag upp i sängen men ändå. Har precis tittat på "dumpad"-filmen, har sett den innan men den är helt klart okej och ganska rolig. :D

Innan idag var jag hemma hos Evve en runda och hon tittade på Moonlight serien så nu är som fast i den. Fick första skivan med mig hem o jag tittade på en episod innan och ska troligen titta på resten imorron. Har inget annat inplanerat så det får nog bli det.

Jag fick i mig en kebabtallrik innan, ja, jag åt inte upp hela men jag åt tills jag var mätt iallafall. Jag brukar aldrig orka äta upp en hel sån. S åt en kebebpizza men jag tror inte att han heller åt upp hela men är inte säker. Mätta blev vi iallafall.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och hoppas jag får en god natts sömn. Ha det fint alla. Godnatt. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0