Tisdag

Tjenixen. :)


Körde innan och gjorde min ärenden sen körde jag hem till Evelina för att sen bli upplockad av svärmor. Vi begav oss till Åstorp, där va vi först på apoteket och sen systembolaget och till slut körde vi till Oj för att handla. Jag tjatade om att få sitta i vagnen och till slut när jag fick så insåg jag att vagnen kanske skulle gå i sönder och att det skulle bli trångt om jag satte mig där så jag gav upp till slut. Evelina roade sig ett tag med att köra på mig hela tiden men sen tog svärmor över vagnen så jag slapp vara rädd mer. :D


Hemma igen spelade jag och Evelina en runda UNO. Jag förlorade så jag ser fram emot revanch snart igen. Fick även låna med mig hela Moonlight serien hem så nu har jag att göra om jag blir uttråkad.


Vid kvart över sex körde jag till Strövelstorp, där blev jag bjuden på grillad mat av Linda o Hasse och det var mycket gott. Efter maten spacklade jag i lite håla och skavander sen har jag och Linda lagt ut papp på golvet så imorron ska vi börja måla i taken och det ska bli skoj.


Nu ligger jag på soffan och kollar på CSI. Steve ringde innan för att säga godnatt. Jag ska snart också gå och lägga mig men ska kolla på reprisen av IDOL först.


Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag. Godnatt. Kram JAG :thumbup:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0